آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

افتتاح وبلاگ خاطرات آرنیکا در وب

1390/3/3 9:17
نویسنده : مامان آرنیکا
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکا جون در 2 سالگی

با سلام ، من تازه بااین وبلاگ آشنا شدم و تصمیم گرفتم خاطرات دختر عزیزم آرنیکا جو ن رو اینجا بنویسم تا خاطره ای ماندگار برای سالهای نوجوونی و جوونیش باشه ، همچنین تصمیم دارم تا تجربیات و یا دانسته های اندک خودم رو برای دوستانم روی وب بگذارم ...

به امید سلامتی و طول عمر دختر خوشگلم و همه بچه های خوب ایرانی

                                                                      (نویسنده : مامان آرنیکا)

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:30
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!