آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

نی نی شگفت انگیز مامانش

1390/4/28 8:58
نویسنده : مامان آرنیکا
1,945 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای خوشگل من .... سلام niniweblog.com

 

دختر نازم امروز (یا بقول خودت ارموز)بالاخره تصمیم گرفتم یکی از عکساتو واسه مسابقه بگذارم

البته یه عکس میکس شده که یه موضوع رو میرسونه

اونم در ١١ ماهگیت یعنی اوج شیرین کاریهات.....niniweblog.com

عزیز من نمیدونی که چه ناز بودی .... جیگر من

خودت هم با عکسهای اون زمانت حال می کنی....niniweblog.com

 

 

 آرنیکای من در اون زمان خیلی با اسباب بازیهاش ور می رفت و همیشه توی سبدش گیر می کرد

نی نی شگفت انگیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان احسان
28 تیر 90 9:58
ای جانم عزیزم گریه نکن الان مامانی می یارتت بیرون
دانيال
28 تیر 90 10:35
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


سلام دن دنی جون من قبلاً لینکت کردم... چشم بهت رای هم میدم...
دانيال
28 تیر 90 14:31
سلام عزيز دلم
من كه حتما بهت راي مي دم
كد دانيال هم 67 هست اگه دوست داشتي به دن دني هم راي بده
راستي وبلاگ قشنگي داريد موفق و پيروز باشد
با احترام
دن دني


حتماً
ممنون از لطفت
صدرا و صهبا
29 تیر 90 1:46
اگه دوست داشتید به صهبا هم رای بدهید کد 136 و صدرا کد 138
آدرس وبلاگ صهباhttp://sadrasahba.niniweblog.com/
الان ما هم به شما رای می دهیم و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم


سلام مامان صدرا صهبا
اسمهای قشنگی گذاشتی رو ی فرشته هات
ممنون از توجهت من هم لینکتون می کنم
سیما - مامان هلیا
29 تیر 90 12:37
سلام خیلی جالب بود من بهتون رای دادم
بوووووس


مرسی گلم
مامانی و بابایی
29 تیر 90 13:00
ممنون خاله امهربون ز اینکه به حنانه رای دادی آرنیکا هم شیطونه ها !! خداحفظش کنه براتون


مرسی مامان حنانه نازنازی
مادر کوثر
29 تیر 90 17:58
عزیزم من به تو رای میدم جیگر


مرسی مامان کوثر جون
سيدمهدي
30 تیر 90 8:03
♥[

سلام. بر قلبهاي آرام مادارن. ببين چقدر گل برات آوردم . حالا پس به وبلاگ آپ شدم مياي؟

♥[♥.


چرا که نه
حتماً