آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

آرنیکا و چیدن کامل پازل

1390/7/5 10:16
نویسنده : مامان آرنیکا
2,271 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

بیشتر از یکساله که می تونی پازل 35 تیکه رو به راحتی بچینی ولی من تازه از این کارت  عکس گرفتم فرشته

وگرنه دختر باهوش من خیلی وقته که این کار رو انجام میده دقیقاً از زمانی که من پازل تبلیغاتی اداره مون رو آوردم خونه فکر نمی کردم اینقدر سریع یاد بگیری ، اما  تو باهوشتر از این حرفهایی ، مثل همه بچه های گل سرزمینمون ، اولش از تکمیل کردن یه سری حیوونهای خاص توی پازلت شروع کردی و بعد کم کم همه اش رو یاد گرفتی ، آفرین دختر زرنگ منتشویق

 

آرنیکا و پازل

 

آرنیکا و پازل1

 

آرنیکا و پازل2

 

آرنیکا و پازل3

 

آرنیکا و پازل4

 

آرنیکا و پازل5

 

آرنیکا و پازل6

 

آرنیکا و پازل7

 

آرنیکا و پازل7

 

آفرین به دختر باهوش من آفرین گل دختری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حنانه
10 تیر 92 13:41
من تو رو لینک کردم وب زیبایی داری به من هم سر بزن
حنانه
15 تیر 92 11:24