آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

تولد یه دوست

1390/9/6 18:09
نویسنده : مامان آرنیکا
2,590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز خودم

تولد خوش گذشت عزیزم ... فرشته

خوب ما روز جمعه رفته بودیم تولد پسر دوستم شهریار.. که تولد 7 سالگیش رو جشن گرفت به همراه پسر خاله نازش که 5 ساله شده بود ....مژه

و دختر من بر عکس همیشه خودش رو ازاونها دور می کرد در کمال تعجب !...سوال

خوب شاید واسه اینه که اونجا هیچ دختری نبود که باهاش همبازی بشی ...متفکر

 

تولد شهریار

 

آرنی در جشن

 

آرنی  من

اما خوب حاصل این جشن این بود که دختر منم دلش جشن تولد کشید و ما روز بعدش براش کیک تولد گرفتیم و آتنا رو هم گفتیم اومد و اون کادویی رو که برای شهریار گرفته بودن و تو خیلی ازش خوشت اومد واست گرفتیم .... فکر نکنم حالا حالا ها جرأت کنم برم جشن تولدقهقهه

 

 آرنیکای من

 

آرنیکا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)