آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

دل مشغولیهای آرنیکا جونم

1390/10/3 13:38
نویسنده : مامان آرنیکا
3,876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یه دونه مامان ..

چند روز پیش واسه دخترم از تو اینترنت مدلهای نقاشی واسه رنگ آمیزی دانلود کردم و چاپشون کردم تا رنگ کنه اما دختر خوشگلم همه رو می داد به خودم که رنگ کنم و حسابی کلافه ام می کرد منم یه فکر دیگه کردم و تصمیم گرفتم اونا رو توی فتو شاپ باز کنم و براش رنگ کنم  و ...

اینطوری شد که آرنیکا عاشق رنگ آمیزی توی فتوشاپ شد ولی خودمونیم ها فکر نمی کردم اینقدر خوب بتونه با کامپیوتر کار کنه فکر کنم همین روزا مجبور شم براش یه لپ تاپ صورتی کوچولوی خوشگل بخرم

آرنی و لپ تاپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نیایش
4 دی 90 10:14
سلام به شما و آرنیکای ناز چشم حتما به دختر گلمون رای میدیم ان شا الله که همیشه سالم و شاد باشید


ممنون از لطفتون
مامان پرنیا خانوم
4 دی 90 10:43
اولا مرصی که به ما افتخار دادین
ثانیا خیلی طرحتون زیباست
ثالثا دخترتون فرشته است
و این که چشم حتما رای میدم عزیزم


ممنون عزیزم
مامان دیانا
4 دی 90 16:58
http://www.niniq.niniweblog.com/بهتون رای دادیم موفق باشید


ممنون عزیزم
ني ني شكلك
4 دی 90 19:42
میلاد پیام آور توحید صلح و مهربانی سمبل صبر و شکیبایی پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) بر شما تهنیت باد . . .
مامان نیلای
5 دی 90 2:11
سلام. ارنیکا جون خوبی .من زاهدان زندگی میکنم عزیزم


از آشناییتون خوشوقتم
مامان نیایش
5 دی 90 10:00
بهت رای دادم عزیزم


ممنون عزیزم منم یه رأی برات فرستادم
مامان زهرا
6 دی 90 16:48
سلام عزیزم خوساتم بگم بچه خیلی زود با همه نوع تکنولوژی خودشون را وفق می دهند زهرا الان هنوز سه سالش نیست ولی به راحتی با لپ تاپ و تبلت کار می کنه نقاشی می کنه youtube ld می ره و کارتونهای مورد علاقه اش را می بینه سایت های بازیهای فکریش را جستجو میکنه و خلاصه کلی کار دیگه بعضی وقتها با همسرم میگم دینای بچگی ما با دنیای بچگی بچه های امروز از زمین تا آسمون شاید کهکشون فرق داره
نرگسی
8 دی 90 12:07
سلام مامان آرنیکاجون.آرنیکا به چه معنیه؟ یه بوس گنده واسه آرنیکاجونی


سلام عزیزم
آرنیکا یعنی آریایی نیکو رفتار و اسم یک گل همیشه بهار که در دامنه آلپ رشد می کند