آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

شرکت در مسابقه نی نی وبلاگ

1390/10/5 11:47
نویسنده : مامان آرنیکا
2,742 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دخترم ما توی جشنواره نی نی وبلاگ که به مناسبت یکسالگی نی نی وبلاگ هست شرکت کردیم و من به این مناسبت یه کیک درست کردم

دلیلش هم معلومه دیگه

از پستهای قبلی میشه فهمید دختر من عشق کیکه اینطوری با یه تیر دو نشون می زنم هم توی مسابقه شرکت می کنم هم دخترم رو خوشحال می کنم

راستش کار سختی بود آخه ریخت و پاشش زیاده

منم گذاشته بودمش واسه آخرین لحظه ، شب یلدا بود که تصمیم گرفتم درستش کنم بعدشم که خونه مامانی دعوت بودیم خیلی سریع کیک رو درست کردم ولی خدایی کیکش عالی در اومد وقتی واسه مامانی اینا بردم کلی تعریف کردن کیکش کاملاً اسفنجی شده بود ولی خامه اش مثل همیشه در نیومد خوب واسه ظاهرشم که خامه خیلی مهم بود قبلاً خیلی بهتر درست کرده بودم

این کیکی هست که واسه جشنواره پختمش

 کیک جشنواره

در کنار دختر نازم

 

 آرنی و کیک

واین کیکی که قبلاً برات پخته بودم و گفتم اینجا برات بگذارم تا ببینی آخه یادم رفته بود تو پستهای قبلی برات بگذارم

 آرنیکا جون دوست دارم

 دختر نازم عاشقانه دوستت دارم و بدون اگه گاهی وقتها تندی می کنم به این خاطره که تحمل ندارم ببینم در معرض خطر باشی آخه دختر نازم :اصلاً احتیاط نمی کنی و دائم در حال خرابکاری هستی ، خوب اشکالی نداره بزرگ بشی همه چی درست میشه انشاءا...

 

نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رامیلا
5 دی 90 12:15
سلام مامانی آرنیکا جون درسته یکمی ایده هامون شباهت داره ولی یک تفاوت بزرگ دارن اونم اینه که ایده شما کیک ولی ایده ما ژله است، از اونجایی که مدیریت به ما این امکانو داده که ما از شماره های مختلف می توانیم رأی بدهیم به خاطر این ما به شما رأی دادیم مگه میشه دوستانمون رو فراموش کنیم .
مامان نیایش
5 دی 90 12:18
مامان خوش سلیقه و هنرمندی داری دختر ناز خیلی قدرشو بدون آفرین مامانی ان شا الله برنده بشی امروز بالاخره چند نفر رو پیدا کردیم برامون پیامک بفرستن آخه ما زیاد کسی رو دور و برمون نداریم کد شما رو هم همراه کد نیایش ارسال کردن چند باااااااااااار
محيا كوچولو
5 دی 90 23:03
ممنون خاله از لطفتون. منم حتما براي آرنيكا جون راي ميدم
مامان پرنیا خانوم
6 دی 90 10:09
زیباست عزیزم وای که چه دختر ملوسی با این اسم قشنگش دست مامان خوش ذوقت درد نکنه که خوش هنره
الی
6 دی 90 18:44
سلام من به ارنیکای خوشکلم رای دادم.
زهرا ـ مامان مریم گلی
7 دی 90 14:45
عزیزممم....ماشاا.. چه دخملی نازی دارین شما...خدا حفظش کنه.... عسل خانوم خوشمزه رو ببوس
نرگسی
8 دی 90 12:12
بااجازه لینکتون کردم
مامان زهره
10 دی 90 11:35
سلام. تبریک تبریک
پرنیا
8 اسفند 90 15:41
تبریک میگم.
پرنیا
8 اسفند 90 15:42
تبریک