آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

آرنیکادر مشهد مقدس

1390/3/21 9:18
نویسنده : مامان آرنیکا
2,035 بازدید
اشتراک گذاری

ماچآرنیکای عزیز من گل زیبای زندگیم سلامniniweblog.com

عزیز دل مامان امروز اینجاییم تا خاطرات هفته گذشته ات رو در وب بگذاریم ، خاطرات مسافرت مشهد مقدس ، دختر گلم هفته پیش از شادترین روزهای زندگیت بود اونجا کنار خاله ودایی بهت خیلی خوش می گذره با اونا به پارک میری . . . . . .

 به سرزمین عجایب سفر میکنی . . . . .niniweblog.com

 

توی ییلاقات خوش می گذرونی  . . . . . . و به قول خودت کلی کیف میکنی

niniweblog.com

هفته پیش به زیارت امام رضا هم رفتیم ،واسه سلامتی دختر گلم و همه خونواده دعا کردیم

 با مامانی و بابایی و عمو و خاله و داییت رفتیم گلمکان توتخوری ولی شما فقط گیلاسایی رو که هنوز نرسیده بودن دوست داشتی گلم ، کلی هم ازشون خوردی و توتا رو تحویل نگرفتی ،

 در این سفر برای اولین بار به چالیدره هم رفتیم جای خیلی قشنگی بود خیلی از اونجا خوشت اومد گل من  

niniweblog.com

niniweblog.com  از اتفاقات مهم دیگه این سفر اولین مراجعه ات به دندانپزشکی بود ، عزیز دل مامان ، خیلی آروم و با وقار زیر دست خانم دکتر نشستی و معاینه شدی و آخ نگفتی کلی بهت افتخار کردم نازنینم ، در آخر هم چون دختر خیلی خوبی بودی از خانم دکتر یه بادکنک جایزه گرفتی حالا دیگه می تونم با خیال راحت بیارمت پیش دکتر تا دندونای زیبایی داشته باشی آفرین به دختر زیبای من تشویق 

عزیز من سفر ما به مشهد خیلی کوتاه بود اما امیدوارم روزی برسه من و شما و بابا جون برای همیشه  

توی این شهر زندگی کنیم و امام رضا یه بار دیگه مارو به شهرخودش مهمون کنه

اینم یکی از عکسای دختر مامان در سرزمین عجایب niniweblog.com 

 

 

آرنیکا در سرزمین عجایب

 

و طبیعت زیبای گلمکان

 

 

آرنیکا

 

آرنیکا در چالیدره

 

چالیدره

 

و شهر بازی چالیدره

 

چالیدره

 

همیشه خوشحال وخندان باشی ودنیا به کامت باشه دختر گلم ماچ  ماچ   قلب 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)