آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

پرواز بادبادکها

1390/10/17 18:07
نویسنده : مامان آرنیکا
3,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیز تر از جانم

نازنین دختر من از ظهر روز پنجشنبه که با بابایی رفتی دنبال دایی علی و آتنا ندیدمت - آخه اونا مسافرت بودن و دختر نازم دلتنگ دختر داییش بود - تا ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 16/10/90 که به اتفاق مامانی وآتنا رفتیم دهکده ، و در جشن بادبادکها شرکت کردیم ، یه بادبادک نارنجی واسه آتنا و یه دونه صورتی واسه شما خریدیم ، جمعیت خیلی  زیادی اومده بودن و کلی بادبادک رفته بود اون بالا خیلی زیبا بود منم سعی کردم بادبادک شما رو بفرستم هوا و مؤفق هم شدم اما هر بار نخ بادبادکمون به نخ بادبادکهای دیگه گیر می کرد و می افتاد پایین بادبادک هرکی بالا تر می رفت برنده می شد ولی ما نتونستیم برنده بشیم ایشالا دفعه بعد با یه بادبادک دست ساز می ریم که امتیاز بالاتری هم داره

 

بادبادک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه : مامان مسیح مقدس
18 دی 90 11:43
سلاااام دختر دایی جون....خوبی ؟ ممنون که اینقده مهربونی و همیشه به ما سر میزنی...شرمنده کردی با اون حرفات هاااا باور کن سرم شلوغه...البته حالا کمی بهتر شد...ام هفته پیش واقعا پر مشغله بودم ... گلم بابت پیشنهادت هم چشم....راستش من اینکارو میکرم چون عکسهایی که تو هر پست میزارم زیاده...و اینطوری اگره تعداد پستها هم زیاد باشه بازدید کننده حوصله اش سر میره تا صبر کنه همه عکسا باز بشه...اما خوب روی چشم......3 تا مطلب آخر رو گذاشتم عزیزم... ممنون بازم...گل دختر رو ببوس
مامان نیاز
21 دی 90 18:38
سلام عزیزم همیشه موفق باشی شیطونک ما انشاءالله که دفعه بعد برنده میشید خوش بحالتون حتما خیلی خوش گذشته