آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

یک ماه تا تولد گل دخترم ....

1390/11/30 10:21
نویسنده : مامان آرنیکا
4,842 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جانم

دیگه از الان تا تولدت فقط یک ماه مونده ...

می دونی که تو عاشق تولدی مثل همه بچه ها و احتمالآ یه کمی بیشتر از بقیه ...

 خیلی دوست داری که یه لباس خوشگل تنت کنی کفش پاشنه بلند پات کنی یه کلاه تولد بگذاری سرت و شمعهای روی کیک رو فوت کنی

از شهریور سال 89 یعنی 5/2 سالگی وقتی واسه دختر داییت آتنا جشن تولد گرفتن اصرارت واسه جشن تولد گرفتن شروع شد با وجود اینکه 14 فروردین همون سال واست جشن گرفته بودیم اما اون موقع کاملآ درکش نکرده بودی به همین خاطر من واست روز 16 مهر به مناسبت روز کودک جشن گرفتم البته یه جشن کوچیک و فقط با حضور نزدیکان...

روز کودک 89

کیک رو خودم درست کردم و کیفی رو که خیلی وقت قبل اصرار به خریدنش داشتی برات گرفتم

 

روز کودک

هزار خانه رو هم مامانی اینا  واست خریدن

حالا برگردیم به قبل و تاریخچه جشن تولدهات .... اولین سالگرد تولدت 1/1/88 مشهد مقدس خونه بابای من(بابایی مشهد) درست چند روز بعد از عروسی عمه فلورت و به همین خاطر تمام فامیل پدری جمع بودن و تونستن توی اولین جشن تولدت شرکت کنن

تولد یکسالگی

 

کیک تولد یکسالگی

 

تولد1

 

تولد1

اینها هم هدایای اولین جشن تولدته ،  اون عروسک ناز کوچولو هدیه عمه شیرینه ، اون شیری که می بینی + کوالا که دست و پاش تکون می خوره  + لباس تنت + لباسی که روی میزه + تمام تزئینات جشنت هدایای مامانی و بابایی مشهدن که دوست داشتن در اولین جشنت هر چی که دوست داشتی برات بخرن دستشون درد نکنه بقیه هم که خبر نداشتن وجه نقد دادن که باهاش برات یه دستبند گرفتم و برات یادگاری نگهش می دارم ، اینا رو فقط واسه این گفتم که دیدم یه عکس از هدایات داری وگرنه من توقع هدیه از کسی ندارم فقط دوست دارم توی جشنت خیلی خوشحال باشی

تولد 1

 

تولد1

اینم تزئینات اولین تولدت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خورشيد
30 بهمن 90 14:07
خسته نباشيد چه كيك قشنگي. اميدوارم بهترين جشن رو براي اين عروسك بگيريد.
نرگسی
30 بهمن 90 15:46
مامان نیایش
30 بهمن 90 16:17
به به چه مامان خوش سلیقه ای چه کیک خوشگلی ایشالا همیشه شاد باشید و جشن تولد داشته باشید عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک زنده باشی الهی


ممنون مامان عزیز
مامان هانیه
13 آبان 91 19:11
خسته نباشی خانوم خونه ........ فکر کنم سلیقت عالی بوده ممممممممممممممنننننننننننون **تولدت مبارک**=