آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

.... یکماه تا تولد گل دخترم

1390/12/2 8:02
نویسنده : مامان آرنیکا
3,247 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم می گفتم از جشن تولدهات                                      

دومین جشن تولدت رو ١٤ فروردین گرفتیم به این دلیل که روز اول فروردین هیچکی نبود و همه رفته بودن مسافرت و اولین سالی بود که عکسای تولدت رو توی آتلیه گرفتم

تولد2

 

تولد2

 

تولد2

 

سومین جشن تولدت هم همانند دومی تنها با حضور خانواده خودمون برگزار شد اما همون روز اول فروردین و باز هم در شهر مشهد

 

تولد3

تولد3

تولد3

 

دختر عزیزم تو در بهترین روز از سال به دنیا  اومدی ، روزی که برای همه ایرانیها بهترین روزه ، زمان تحویل سال نو ... خوشحالم که تولدت اینقدر خوش یمن است اگرچه ممکنه نتونم تولدت رو درست در همون روز به بهترین شکل و با حضور تمامی دوستان بگیرم ، اما در طول ایام نوروز که می تونم تولدت رو بگیرم.

 

خلاصه اگه خدا بخواد می خوام امسال خوشحالت کنم و جشن تولدی متفاوت با سالهای قبل برات یگیرم و اکثر دوستانت رو در صورت در دسترس بودن دعوت کنم تا شادی تو قلب کوچیکت بنشینه و این روز رو فراموش نکنی ... امیدوارم بخت یارمون باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
2 اسفند 90 11:46
ایشالا 120 ساله شی عزیزممم .. چه عکسای خوشملیییییییی
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 اسفند 90 1:50
سلام عزیزم... به به میبینم حرف از جشن و این چیزاست آرنیکا جون پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم....امیدوارم امسال یه جشن بهتر از همه تولدهات داشته باشی....با یه عالمه کادوهای قشنگ ... هوراااااااا....آرنیکا 4 ساله میشه
ما مان سونیا
5 اسفند 90 19:46
پیشاپیش تولدت مبارک خوشگل خانم نانازی
مامان سحرناز
9 اسفند 90 0:06
سلام دوست خوبم پیشاپیش تولد دختر خوش رفتار آریایی رو تبریک میگم و خوشحال میشم اگه از وبلاگ ما هم دیدن کنید
سمیه : مامان مسیح مقدس
10 اسفند 90 20:14
سلام خاله جون ...خوبی؟ سلامتی ؟
چه خبرا ؟ حتما مامانی سخت در تلاشی واسه جشن تولد گل دخمل....
من یه حدسایی می زنم....فکر کنم می خوایی که یه جشن تولد تم دار واسه آرنیکای گل بگیری... مگه نه ؟
انشالله همه چی به خوبی پیش بره عزیزم...
بازم تولدت مبارک..

مرسی سمی جون ... خیلی بلایی

مامان فاطمه
24 فروردین 93 9:11
سلام خانومی ایشالا دختر نازت همیشه زنده باشه . به وبلاگ من هم سر بزنید و لطفا نظر بزارید تولد مائه من شهریوره و من از الان به فکر برنامه ریزی برای تولدش هستم .