آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

آرنیکا در آستانه عید نوروز 91

1390/12/24 23:21
نویسنده : مامان آرنیکا
3,263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

حال و احوال چطوره؟ الان که دارم این پست رو برات می گذارم  فقط 6 روز تا نوروز مونده ... حال و هوای آخرین روزهای سال رو خیلی دوست دارم ... خونه تکونی ، خرید کردن ، دیدن مردم که دارن تند و تند کارهای عقب مونده شون رو انجام می دن ، لباسای بچه هاشون رو می خرند ، واسه مسافرت برنامه ریزی می کنند و جالبه که به محض اینکه سال تحویل شد تمام این تکاپوها می خوابه مردم توی خونه هاشون آروم می گیرن و در کمال آرامش روزهای آغازین سال رو می گذرونن و خوب یه عده هم توی جاده هان ... ما هم امسال رو همینجا می مونیم و احتمالاً بعد از عید می ریم مشهد چون یه کاری واسم پیش اومده و من حتماً باید برم ..

به هر حال شما دختر ناز من هم متوجه شدی که این روزها با بقیه روزهای سال متفاوته ، یه روز که داشتم می بردمت مهد کودک برگشتی گفتی مامان فکر کنم کم کم داره عید میشه ... ازت پرسیدم چطوری متوجه شدی .. گفتی :آخه دارن درختا رو می چینن .. و من مبهوت این همه دقت تو شدم .. اخه عید نوروز واسه شما دختر نازم فقط عید نیست توی این روزا دختر نازم انتظار تولدش رو هم می کشه ... من بهت گفتم عید که بشه تولدته و شما هم واسه رسیدن عید لحظه شماری می کنی ،دو روز رو هم توی مهدتون جشن داشتین و حسابی بهت خوش گذشت یه هفت سین زیبا هم از طرف مهد گرفتی ، خاله حلیمه جونت هم خیلی واست زحمت کشید و لباسایی رو که من واست گذاشته بودم تنت کرد و با دوربین خودمون و با همکاری خاله سونیا و خاله فرشته کلی ازت عکس گرفت ، راستی یادت باشه خاله حلیمه اولین معلمیه که توی زندگیت داشتی ، با تعریفای شما دختر گلم از ایشون به نظر میاد خیلی مهربون باشه خودمم چند بار باهاش صحبت کردم خیلی مهربون و صبور به نظر می اومد خدا رو شکر که اولین تجربه ات از معلم اینقدر خوب بود

خاله حلیمه جون امیدوارم که آینده ای درخشان در انتظارت باشه

عکسهای زیر مال هفت سین مهدتونه

 

آرنی جون و هفت سین مهد 

آرنیکا جون و هفت سین

 

آرنیکا و هفت سین

 

هفت سین 

 

اینم هفت سین یکی از پاساژهایی که واسه خرید رفته بودیم

هفت شین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محيا كوچولو
25 اسفند 90 10:22
انشالله سال خوب و پرباري داشته باشيد


ممنون محیا جون
ما مان سونیا
25 اسفند 90 22:56
............. ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ..........عزیز من گل من تولدت مبارک..........٭ §٭ ............... ٭ §٭ ........عزیز من گل من تولدت مبارک........٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ..... عزیز من گل من تولدت مبارک......٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ...............................................٭ ٭§
سمیه : مامان مسیح مقدس
28 اسفند 90 14:12
سلام عزیزم...خوبی آرنیکای ناز چطوره ؟ به به چه سفره هفت سین محشری شده.... خیلی قشنگه آرنیکا جون سفره ی مهدتون.... عکساتم عین خودت نازه.... راستی صفورا جون چرا به ما سر نمی زنی... مارو یادت رفت ؟ ما که شما رو یادمون نرفته
مادر سامان
29 اسفند 90 20:42
. دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند . . .
مامانی درسا
1 فروردین 91 2:51
عزیزم تولدت و تولد طبیعت را به شما گلم تبریک میگویم و امیدوارم همیشه سالم باشی و بهاری .
مامان پارساجون
1 فروردین 91 10:53
تولدت در بهاران مبارک.هر آنچه خوبیست در سال جدید برایت ارزو دارم