آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

عکسهای تولد

1391/2/2 14:07
نویسنده : مامان آرنیکا
6,579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من

 امروز عکسای تولدت رو اینجا می گذارم 

جشن تولد شما دختر نازنین من  روز یکشنبه ٦ فروردین ٩1 برگزار شد ، لباس روز تولدت رو از چابهار برات خریدم که خیلی خیلی بهت می اومد و نازت کرده بود موهاتم که نگذاشتی درست کنم و از پشت بستمش که اونم خیلی بهت می اومد جیگر من ... توی عکس پایین رفته بودی روی صندلیت و خیلی زیبا می رقصیدی و همه رو محو تماشای خودت کردی..

خوشگله در حال رقص

کیک تولدت رو هم بابا جون زحمت کشید و قبل از شروع جشن از قنادی گرفت ، باباجون روز جشن خیلی زحمت کشید واست دستش درد نکنه ،

اینم از عکس کیکت که قناد عالی درش آورده بود

کیک تولد گلم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

کیک تولد جیگرم

واما مهمونای عزیزمون که با همشون عکس گرفتی

 

نازنینم و فشفشه ها

آریا و شهریار و آرنیکا جون

 

آتناو آسنا و آرنیکا جون

 

عزیزترینم و مسیح

و مابقی تولد به روایت تصویر

 

دختر گلم شمعها رو فوت می کنه

هوراهورا ایشالا صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه هوراهورا

هوراهوراهمیشه زنده باشیهورا هورا

کیک تولد گلم

و بریدن کیک توسط دختر خوشگلم

بریدن کیک دختر نازم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

بریدن کیک دختر نازم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیز من

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

و کادو هایی که عزیزان زحمتش رو کشیدن

کادو های جیگرم

اینم از میز شام که یادم رفت قبل از سرو ازش عکس بگیرم و این عکس بعد از سرو هست

میز شام

میز شام

دختر نازنینم ، همه زندگی  من ، امیدوارم از تولدی که واست گرفتم راضی باشی هدف من و تمام تلاشم در برگزاری این جشن این بود که شاد ببینمت و خاطره خوبی از تولدت داشته باشی

  عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حنا
2 اردیبهشت 91 18:35
سلام عزیزم ماشلله دختر ناز و خوشکلی دارید خدا براتون حفظش کنه خوشحالم که آرنیکاجون و حنای من همسن هستن و متولد یک ماه هستن تولدش هم مبارک باشه ایشالله که 120 ساله بشه زیر سایه شما رمز رو خصوصی براتون ارسال میکنم برای دریافت رمز به آخرین نظراتتون مراجعه کنید منم لینکتون کردم عزیزم
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 اردیبهشت 91 18:10
سلام....خوبی ؟ چه عجب ...بالاخره این عکسهای تولد گل دختر رو گذاشتی.... خیلی قشنگ شده.... دستت درد نکنه مامان مهربون... تولد با حالی بود...خوش گذشت.... انشالله 200 تا تولد دیگه هم براش بگیری...
نرگسی
4 اردیبهشت 91 17:05
واااااااااای چقدر خوشگل شدی عزیزم .. لباست هم چقدر خوشگله و بهت میاد .. کیکیت هم چقدر خوشگل بود .. همه چی عالی بود مامانی دستت درد نکنه ..
پارمیدا
6 اردیبهشت 91 17:06
تولدت مبارک خانوم خوشکله.ایشااله هزار تا تولد دیگه داشته باشی
دایی علی جون
8 اردیبهشت 91 22:52
دایی جون تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی گلم
باباي سما
9 اردیبهشت 91 1:25
سلام مبارك باشه آرنيكا جون تولدت،ماشالله خيلي خانم و خوشگل شدي،انشالله تولد 120 سالگيت رو جشن بگيري،هم لباست خيلي خوشگله و هم كيك تولدت،خدا براي پدر و مادرت حفظت كنه. بازم تبريك ميگم.
مادر کوثر
13 اردیبهشت 91 8:09
همه چیز عالی بود
مامان زهرا
15 اردیبهشت 91 16:14
سلام خیلی زحمت کشیدید... امیدوارم تولد 120 سالگی خانم کوچولو
مامان نیلای
22 اردیبهشت 91 2:42
از همه پرنسسا خوشگلتری جیگر تولدت مبارک من زاهدان زندگی میکنم
مامان هستی
9 خرداد 91 10:34
سلام عزیزم تولدت مبارک ، 120 ساله شی خانوم چه کیک خوشگلی کجا سفارش داده بودید
مامان آدرینا
15 تیر 91 17:06
عزیزیم ماشاءالله چقدر خانم دختر نازتون