آرنیکای من ، آرام جانآرنیکای من ، آرام جان، تا این لحظه: 16 سال و 8 روز سن داره

★☆آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی☆★

عکس دختر ناز مامان واسه نی نی وبلاگ عزیز

1391/4/18 14:11
نویسنده : مامان آرنیکا
6,909 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان بازم توی یکی دیگه از مسابقات نی نی وبلاگ  برنده شدی و تونستی جایزه نمایش عکس در ویترین نی نی وبلاگ رو برای اولین بار ببری

من می خواستم واسه تولدت عکست رو توی ویترین بگذارم ، اما فرصت نشد و الان خوشحالم که خودت با اون عکسهای زیبا و وجود مهربونت تونستی اونو به عنوان جایزه بگیری ....

و این عکس برای نمایش در ویترین

 

آرنیکای خوش رفتار

و این هم عکس دخترم در ویترین نی نی وبلاگ

 

آرنیکا خوشگله

 

 

عکس آرنی در نی نی وبلاگ

و بقیه دوستانی که در این مسابقه همراه آرنیکا برنده شدن

آرنیکا و دوستان

 

پسندها (1)

نظرات (18)

مامان علی خوشتیپ
19 تیر 91 8:13
الهیییییییی خیلی نازههههههههه.تبریک میگم بهش
مامان زهره
19 تیر 91 9:12
تبريك مي گم عزيز دلم انشاء الله مسابقات بعدي
مامان علی خوشتیپ
20 تیر 91 10:09
ممنون سر زدی عزیزم. خوشحالم که آرنیکا جون هم عادتشو ترک کرده
مامان تارا
20 تیر 91 16:39
سلام ماشاءالله چه دختر نازی خدا حفظش کنه لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین خوشحال میشیم تارا عکسای اتاق آرنیکا جون رو که دید میگه مامان توروخدا بیا بریم خونشون باهاش بازی کنم
مامان امیر علی
20 تیر 91 18:39
خیلی عکس قشنگی است
سمیه : مامان مسیح مقدس
20 تیر 91 19:59
سلام عزیزم...خوبی ؟ آرنیکا جون خوبه ؟ تبریک میگم بابت برنده شدنت خاله جون...انشالله همیشه همیشه برنده باشی گلم...
مامان زهرا
21 تیر 91 17:07
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید: http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
مم و زین
22 تیر 91 11:39
به خاطر دختر نازت بهت تبریک میگم. معنی ارنیکا چیه؟
مامان تارا
23 تیر 91 13:18
سلام آرنیکای خوشگل خاله چطوره؟ هم خودت هم اسم خیلی نازین عسل خانم
matin
23 تیر 91 14:24
سلام به دخمل ناز وبلاگ قشنگت رو دیدم امید دارم تو مسابقه اول شی دوست داشتی سری به ما هم بزن خوشحال میشم دوست های خوبی واسه هم بشیم
مامان زهره
24 تیر 91 8:41
ممنون كه به ما لطف دارين
مامان زهرا
30 تیر 91 12:14
سلام خانمی ماه رمضان مبارک ما را هم سر سفره افطار دعا کنید
جی5 لاین
2 مرداد 91 10:28
سلام دوست خوبم سایتی داریم به نام جی۵ لاین که در اون مطالب و داستان های موفقیت و مثبت اندیشی منتشر می شه. همینطور هر سه شنبه پرسش های مخاطبان پیرامون ازدواج، موفقیت، درسی و ... پاسخ خواهد گرفت. از شما دوست خوب و گرامی دعوت می کنیم که به سایتمون سری بزنید و از مطالب استفاده کنید و در خبرنامه مون هم عضو بشید تا متن ها هر روز بطور خودکار به ایمیلتون ارسال بشه. خواهشی هم که از شما داریم این هست که اگر جی۵ لاین براتون مفید بود و استفاده بردید اون رو به دوستانتون هم معرفی کنید تا با هم بتونیم تفکر مثبت و موفق رو با هم در جامعه نشر بدیم و به رشد جامعه و اطرافیانمون کمک کنیم آرزومند بهترین ها برای شما هستم!
❤مامان رامیلا کوچولو❤
30 مرداد 91 19:36
تحفه ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست / یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست دلهایتان شاد، زندگیتان سر سبز ، عیدتان مبارک .
زهرا مامان قاصدک
17 شهریور 91 9:38
وای چه دختر نازی ، خدا براتون نگه داره
عمه النا جون
16 آبان 91 23:36
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی
sara
21 آبان 91 15:28
خوشم میاد از اینهمه اعتماد به نفس مامانت
مامان امیرعلی جیگر
12 دی 91 11:40
سلام مامان آرنیکا خسته نباشید. من مامان امیرعلیم .از بافق- یزد. میخوایم یه سفر به زاهدان داشته باشیم تا چند روز آینده یه ذره ازتون اطلاعات میخواستم. مثلا امنیت راهها؟ محل های خرید؟ جاهای دیدنی؟ بناهای تاریخی؟ مهمانپذیر،هتل ؟ اگه میشه کمکم کنید منتظرتونم